دلتنگم
نوشته شده در تاريخ 17 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط علی |
 

 ای بابا لنگ دراز...بدادم برس!

من دارم در چنگ مشتی سرود نسروده میمیرم.......

من امشب یک قطرهاشکم..یک قطره اشک سرگردان که نمیدانم..

برای فروچکیدن دامن چه کسی را بگیرم!!تنها تو میدانی؟

سرتا سر وجود من امشب یک نامه است ..نامه ای که هیچ نمیدانم صاحبش کیست؟؟

قلبم گرفت!دیوانه شدم ..بمن یاری بده ..بگو این نامه ها جوابی داره...

بابا لنگ دراز من تو دریایی بیکران از عشقی بیکرانی افسوس که تورا پیدا نکردم ولی اینو باور دارم....

امید دارم یه جایی یه روزی جواب نامه هامو دریافت میکنم ...پس:

به امیدفردایینزدیکم...بیا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.