دلتنگم
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 خرداد 1398برچسب:, توسط علی |

سلام به دوستان بارونی شعر زیر سروده خودم هست خیلی دوست دارم نظر شریفتون رو درموردش بگین

زیر نم نم باروون منتظر تو هستم

تو کجایی عشق من چشم براه تو هستم

زیر نم نم بارون تو کوچه های تو خیابون

تک و تنهام همیشه بین این همه غریبه

دلم تو رو میخواد واسه ی همیشه

تک و تنها تو خیابون بزیر نم نم باروون

باز ب یاد تو میفتم حرفایی که با تو گفتم

به زیر باروون یادم میاد خاطرات خنده دارت

خاطرات شیرین روزای با هم بودنمون

وای چه شیرینو و دل انگیزه

تک و تنها تو خیابون بزیر نم نم باروون منتظر تو نشستم تو کجایی عشق من...

البته این شعر رو با اهنگ بخونین پیش خودتون نه همین طور ساده

باتشکر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.