دلتنگم
نوشته شده در تاريخ 17 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط علی |
 

هر روز

شیطان لعنتی

خط های ذهن مرا اشغال می کند

هی با شماره های غلط، زنگ می زند،

آن وقت

من اشتباه می کنم

و او با اشتباه های دلم لذت می برد

دیروز یک فرشته به من می گفت:

تو گوشی دل خود را بد گذاشتی

آن وقت ها که خدا به تو زنگ می زند

آخر چرا جواب ندادی؟؟!!

چرا برنداشتی؟؟!!

یادش به خیر

آن روزها

مکالمه با خورشید

دفترچه های ذهن کوچک من را

سرشار خاطره می کرد

امروز پاره است

آن سیم ها

که دلم را تا آسمان مخابره می کرد

با من تماس بگیر، خدایا......

با من تماس بگیر قبل از آنکه........!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.